Şu günden 2 yıl önceyi, gerçek bir arkadaşa sahip olmadığım, kan bağı olmadan kardeşlik duygusunu tatmadığım, iyi arkadaşın asıl tanımını bilmediğim zamanları hatırlamaya çalışıyorum. Her düşündüğümde boşluğa düşüyorum ve her seferinde kendime nasıl mutlu olabiliyormuşum gibisinden sorular soruyorum. Çaresizce sorduğum soruların cevaplarını aramaya çalışıyorum, bulamıyorum. Gülüp geçmek istiyorum, yapamıyorum. Bunların hiçbirini doğru yapamadığımdan üzülüyorum. Ancak her şeyin en önemlisi şu anda eskiye baktığımda şimdiki halimin üzerine eskiye üzülebilecek durumda olduğumdan dolayı şükrediyorum.
Bir kardeşi olmalı insanın sırtını yaslayacak, derdini anlatacak, üzüldüğünde üzülecek, güldüğünde gülecek, en kötü gününde yüzünü güldürecek. Kan bağını önemsiz yapan candan bağlı bir kardeş.
Beni şu zamana kadar yaşadıklarımız, beraber yaptıklarımız ilgilendirmiyor. Beni gerçekleşeceğinden emin olduğum günler ilgilendiriyor. Çünkü bizi senin düğününde halay başı olacağım, benim düğünümde halay başı olacağın, ikimizin çocuklarının bize amca dediği, emekliliğimizde tavla oynayacağımız, çocuklarımızın düğününe gideceğimiz hatta gerekirse beraber öleceğimiz günler bekliyor. Bana gerektiğinde baba, abi, anne olduğun için teşekkür ederim. Senin gibi dosta sahip olmak herkese nasip olmaz. Şükürler olsun ki ben sahibim ve bunun bilincindeyim. Çok şanslı olduğumu biliyorum. Dostum olduğun için şükrediyorum. Sadece iyi veya kötü günde değil her zaman arkandayım ve seni destekliyorum. Hayatımın sonuna kadar seni destekleyeceğim. Önümüzde çok uzun bir yol var ama bu yolda sana en iyi şekilde eşlik edeceğime yemin ediyorum.
İYİ Kİ DOĞDUN ADAMLARIN ADAMI, KARDEŞLERİN HASI, ARKADAŞ GİBİ ARKADAŞ, BABA GİBİ BABA, ABİ GİBİ ABİ. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN. SENİ DAİMA SEVECEK VE DESTEKLEYECEĞİM.
#BugünGünlerdenMertkanTuran